Dostavljamo z GLS Slovenijegls logo

postninabrez

 

 

Splošni pogoji www.pocenikocke.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Z spletno trgovino www.pocenikocke.si upravlja podjetje Mali oder, Andrijana Boškoska Batič s.p. (registracijska številka 6274480).

Cene:

Vse cene so v evrih (EUR). DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94 člena Zakona o davku na dodano vrednost. Upravitelj strani www.pocenikocke.si ni davčni zavezanec.

Cena navedena ob posameznem izdelku ne vsebuje stroškov dostave. Ponudnik si pridržuje pravico do spreminjanja cen brez predhodnega obvestila. Trenutno veljaven cenik, velja do 31.12. 2015 oz. do preklica!

Kako naročiti:

Na spletni strani www.pocenikocke.si lahko kupujete na tri različne načine:

1. SPLETNA TRGOVINA

Pred nakupom v spletni trgovini se je potrebno registrirati. Naročilo lahko oddate tudi brez registracije, kot gost. V primeru naročila kot gost, plačilo po povzetju ni mogoče. Naročeno blago morate poravnati po predračunu.

Košarica ima enako vlogo kot v trgovini in sicer shranjuje izbrane izdelke. Ob izbranem izdelku kliknite na gumb "V košarico". Za naročilo več kot enega izdelka vnesite količino. 

Vsebino košarice lahko pregledate vsak trenutek. Izbranim izdelkom v košarici lahko spremenite količine tako, da za potrditev pritisnete gumb »posodobi količine«. Glede na spremenjeno količino se preračuna celotna vrednost nakupa. 

Izdelke iz košarice lahko odstranite s klikom na gumb »X-odstrani«.  Če ste prepričani, da želite izdelke, ki jih imate v košarici kupiti, potem pritisnite »na blagajno«.

Izpolnite osnovne podatke za izdajo računa, naslov za dostavo, izberite način plačila in potrdite naročilo. 

2. ELEKTRONSKA POŠTA

Naročila preko elektronske pošte Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate. morajo nujno vsebovati ime in priimek naslovnika oz. plačnika, ulico, poštno številko in kraj, zaželjena je tudi kontaktna številka.

Kupec mora obvezno navesti številko artikla in količine. Navesti mora tudi način plačila, po povzetju oz. po predračunu.

Po oddaji naročila kupec prejme predračun po elektronski pošti. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Stroški dostave se obračunajo glede na metodo plačila.

V primeru plačila po predračunu, bomo izdelke poslali po prejetem plačilu predračuna.

3. SMS SPOROČILO

Naročilo lahko izvedete tudi preko SMS sporočila. Naročilo mora vsebovati ime in priimek naslovnika oz. plačnika, ulico, poštno številko, kraj in kontaktno številko.

Kupec mora navesti številko artikla in količine. Navesti je potrebno način plačila, po povzetju ali po predračunu. Kupcu bo poslan  SMS z zneskom kupnine in poštnine. 

Način plačila:

Pred potrditvijo naročila boste imeli možnost izbrati med dvema načinoma plačila:

- plačilo po predračunu (kupnino in poštnino poravnate na naš TRR

- plačilo po povzetju (kupnino in poštnino boste plačali dostavljavcu)

Stroški dostave:

Izdelke vam bo dostavilo podjetje GLS Slovenije.

 Strošek dostave se spreminja  glede na težo naročenega in storitve. DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94 člena Zakona o davku na dodano vrednost.

 teža paketa znesek poštnine 
 do 2 kg 3.8 € 
 nad 2 do 5 kg 4.8 € 
 nad 5 do 10 kg 5.5 € 
 nad 10 do 15 kg 6 € 

Za plačilo po povzetju, vam poleg stroška dostave zaračunamo še 0,80 € + DDV (Provizija GLS Slovenija, za plačilo po povzetju). Odkupnino lahko GLS kurirju, ob dostavi plačate tudi s kreditno/debetno kartico. V tem primeru, se vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43% od zneska kupnine, za katero vam bo kurir izdal račun.

Naročeno blago bomo dostavili na naslov, ki ste ga navedli v nakupnem postopku. Priporočamo vam, da navedete naslov na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Zaželjeno je, da pripišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem času, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami dogovoril o načinu dostave.

V primeru, da ne želite, da vam izdelek dostavimo na vaš naslov pa si lahko na spletnem mestu GLS Slovenija izberete GLS Paketno trgovino  ali GLS Paketomat, kjer lahko paket prevzamete sami (poštno ležeče). V polje s podatki za dostavo je potrebno zgolj napisati vaše ime in priimek, ter naslov izbrane GLS Paketne trgovine ali GLS Paketomata.

Za plačilo po povetju z gotovino, vam  zaračunamo 0,80 eur + DDV. Odkupnino lahko GLS kurirju ob dostavi plačate tudi s kreditno/debetno kartico. V tem primeru, se vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43% od zneska kupnine, za katero vam bo kurir izdal račun.

V primeru neuspešnega poskusa dostave, vam bo kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe 01 500 11 90, ter elektronski naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.. Na navedene kontakte se lahko obrnete in naročite ponovno dostavo paketa na vaš naslov ali pa se dogovorite, da vam paket dostavijo na drug naslov (kjer boste v času dostave dosegljivi). Po vaši želji se lahko z GLS Slovenija dogovorite tudi za dostavo paketa v vam najbljižjo Paketno trgovino ali najbljižji Paketomat, kjer lahko paket prevzamete sami.

Video prikaz prevzema pošiljke na Paketomatu:

- prevzem paketa na GLS Paketomatu 

- prevzem paketa na GLS Paketomatu na podlagi obvestila kurirja

Dobavni rok: 

Naročene artikle, ki so na zalogi pošljemo še isti dan, oziroma  najkasneje v 7 delovnih dneh. Po predhodnem dogovoru, lahko tudi prej. Ob nedeljah in praznikih odprem blaga ne izvajamo. Pakete dostavljamo prek dostavne službe GLS Slovenija.  V kolikor vas v trenutku dostave ni doma, vam bo dostavljalec blago dostavil naslednji dan oz. vam bo v nabiralniku pustil sporočilo.

Artikle bomo poslali na naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu (naslov za dostavo artiklov).

Naročene izdelke lahko  prevzamete tudi osebno po predhodnem dogovoru na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate. oz. telefonu 068 633 304.

V primeru posebnih zahtev vas prosimo, da jih vpišete v naročilo. Izdelke, ki niso na zalogi bomo dobavili po predhodnem dogovoru po telefonu, oz. po elektronski pošti.
V primeru, da naročeno blago ne bo dobavljivo, vas o tem obvestimo. V primeru predhodnega plačila izdelka, ki ne bo dobavljiv vam vrnemo denar.

Vračilo izdelka in kupnine:

V skladu z določili 43.člena ZVPot (Ur.l. RS št.98/2004, 126/2007) ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči na e-naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate., da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma ali najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz pravnega odstavka 43. člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Vrnjeni izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa.

Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. 

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oz. najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Kupec mora v primeru odstopa od pogodbe obvezno sporočiti odstop od pogodbe pred pošiljanjem blaga. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Blago lahko tudi zamenjate z drugim izdelkom iz naše spletne ponudbe.

Obrazec za odstop od pogodbe dobite tukaj.

Odgovornost za stvarne napake: 

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Napaka je stvarna: če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali promet; če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oz. bi mu morala biti znana; če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno dogovorjene oz. predpisane; če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. 

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnih koli prodajalčevih izjav o značilnosti blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Potrošnik lahko uveljavlja pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. 

Potrošnik, ki je  pravilno obvestil prodajalca o napak, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom  ali vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Reklamacije in garancija

V  primeru, da ste prejeli poškodovan paket, le tega takoj reklamirajte poštarju in nas obvestite po e-pošti na naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate..

Kupec na lastne stroške pošlje izdelek z napako na naslov prodajalca. Če prodajalec ugotovi da je reklamacija upravičena, bo izdelek zamenjal ter ga na svoj strošek poslal kupcu. 
Če pa ugotovi, da je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca, bo prodajalec izdelek poslal nazaj kupcu na njegov račun.

V kolikor prejmete paket z nepopolno vsebino, nam to po elektronski pošti sporočite. V najkrajšem možnem času, bo prodajalec manjkajoče dele poslal  na vaš naslov. 

Če informacij o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. Za več informacij nas kontaktirajte.

Darilni kupon:

Darilni kupon se izda proti plačilu v obliki listine ali v elektronski obliki.  Darilni kupon je možno koristiti za nakup v spletni trgovini www.pocenikocke.si. Cenik artiklov je objavljen na spletni strani. Veljavnost darilnega kupona je 6 mesece od izdaje.

Menjava darilnega kupona za gotovino ni možna. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega kupona, mora imetnik le tega razliko doplačati. V primeru, da je vrednost nakupa nižja od vrednosti darilnega kupona, se kupcu razlika ne povrne.

Varovanje osebnih podatkov:

Upravitelj spletne trgovine www.pocenikocke.si  je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Za potrebe poslovanja spletna trgovina www.pocenikocek.si zbira naslednje uporabnikove podatke: ime in priimek, naslov in kraj bivanja, elektronski naslov, ter ostale podatke, ki jih uporabniki vnesete v obrazce na spletnem mestu.

 Zavezujemo se, da vaših podatkov v nobenem primeru ne bomo posredovali nepooblaščenim osebam, saj se zavedamo pomembnosti varovanja zasebnosti naših kupcev.
Registrirani uporabnik je za varovanje osebnih podatkov odgovoren tudi sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Podjetje bo hranilo podatke, pogodbe in izdane račune v skladu z zakonom. Vsa dokumentacija (računi in pogodbe) bo shranjena v podjetju in na željo potrošniku na voljo.

Odveza odgovornosti:

Upravitelj spletne trgovine www.pocenikocke.si  se trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov v spletni trgovini. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Pridržujemo si pravico, da izjemoma odstopimo od izvedbe naročila v primerih, če naročeni izdelki niso več dobavljivi, če naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji ali če je prišlo do očitne napake v ceniku. V vseh takih in podobnih primerih vas bomo o morebitnem odstopu od pogodbe z naše strani takoj obvestili in zadevo rešili v obojestransko zadovoljstvo.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Odgovornost kupca:

Vsak uporabnik odgovarja za resničnost in točnost osebnih podatkov, ki nam jih posreduje. Strogo prepovedano je naročanje blaga ali storitev z uporabo tujega imena ali uporaba osebnih podatkov tretjih oseb.

Pritožbe in spori:

Upravljalci strani www.pocenikocke.si, spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. V primeru pritožb, sporov, težav, se kupec na ponudnika lahko obrne na telefonsko številko 068 633 304, ali po elektronski pošti Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Za primere reklamacija dostave, uveljavljanje garancije, uveljavljanje stvarne napake, lahko najdete informacije in točne napotke glede samega poteka pritožbe v zgornjem besedilu "Splošni pogoji".

Na vse pritožbe se ponudnik odzove po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.