Dostavljamo z GLS Slovenijegls logo

postninabrez

 

 

INFORMACIJE

Po naših najboljših močeh se trudimo, za vaše zadovoljstvo ter enostavno rabo naše trgovine in seveda, da vaša naročila odpremimo kar se da hitro in brez napak.

Včasih se zgodi, da želite izvedeti več o naši ponudbi oz. določenem artiklu, mogoče vaš paket zamuja in želite izvedeti kje se nahaja, lahko se zgodi da prejmete paket z nepopolno vsebino, za vse to smo vam vedno na voljo.

Pošljite nam email na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate. in v najkrajšem možnem času vam bomo odgovorili.

NEPOPOLNA POŠILJKA

V kolikor prejmete paket z nepolno vsebino, vam bomo manjkajoči del brezplačno dostavili na vaš naslov. 

Na email Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate. nam morate poslati:

  • fotokopijo računa,

  • številko artikla,

  • fotokopijo strani v navodilih z označenim manjkajočim delom.

REKLAMACIJE

V primeru, da ste prejeli poškodovan paket, le tega takoj reklamirajte poštarju in nas obvestite na elektronski naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate..

Kupec na lastne stroške pošlje izdelek z napako na naslov prodajalca. Če prodajalec ugotovi da je reklamacija upravičena, bo izdelek zamenjal ter ga na svoj strošek poslal kupcu.

Če pa ugotovi, da je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca, bo prodajalec izdelek poslal nazaj kupcu na njegov račun.